niedziela, 26 kwietnia 2020

27.04.2020

Dzień dobry! Znowu zaczynamy tydzień poniedziałkiem  :)  Słyszałam, że ma być coraz cieplej. Zobaczymy

Nie zapomnij wpisać na listę obecności kropki, żebym wiedziała, że tu jesteś.



Teraz porozmawiaj z nauczycielem, przywitaj się, powiedz jak się czujesz?  Ja tam jestem do Twojej dyspozycji  dzisiaj od godz. 9.00 do godz. 10.00.


To zaczynamy!

Kto ma Zoom'a wchodzi do sali lekcyjnej o godzinie 9:15, kto nie ma rozwiązuje zadania jak zwykle.

                                 SALA LEKCYJNA  

                          MÓJ WYNALAZEK                 

 Zadanie 1

Na początek obejrzyj film, to jest lekcja



Przeczytaj informacje w podręczniku str. 84-85 lub ze zdjęcia poniżej




 PAMIĘTAJ



 
  Zadanie 2

Notatka w zeszycie


Temat lekcji: Tropimy ortografię: ą, ę, em, en, om, on

1. Uzupełnij zdania.  Wyrazy w nawiasach zapisz w poprawnej formie

Daj mi (ta książka) kogo? co?

Dawno temu zainteresowałem się (ta książka) kim? czym?

Dlaczego tym (książka) brakuje okładek?  komu? czemu?

Wielu dorosłym (ludzie) nie chce się czytać książek.  komu? czemu?

Zadanie 3

Uzupełnij ćwiczenia str. 76-77 lub ze zdjęć poniżej. 


Zadanie 4


Powtórz przed sprawdzianem ćwiczenia str. 78-79 lub zdjęcie poniżej, wykonaj ćwiczenia w dowolnym czasie.




Zadanie 5

Zadania powtórzeniowe i utrwalające  dzisiejszą lekcję



 SPRAWDZIAN

    (Sprawdzian jest na ocenę i jest obowiązkowy dla każdego ucznia. Zakres materiału: język polski  od lekcji 21 Wynalazek a odkrycie, matematyka od lekcji 21. Wynalazek a odkrycie )

Język polski i przyroda w czwartek 7.05.2020
Matematyka  w piątek  8.05.2020

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz