środa, 1 kwietnia 2020

2 kwiecień 2020

Dzień dobry :)

Mamy dzisiaj piękny czwartek no i nowe zadania :)  N
ie zapomnij wpisać na listę obecności kropki, żebym wiedziała, że tu jesteś.

LISTA OBECNOŚCI

Teraz porozmawiaj z nauczycielem, przywitaj się, powiedz jak się czujesz? Dzisiaj porozmawiamy o wczorajszych psikusach, jakie Ci się wczoraj udały :)
Ja tam jestem do Twojej dyspozycji od godz. 9.00 do godz. 11.00.

ROZMOWA Z NAUCZYCIELEM

To zaczynamy!


 Zadanie 1

Najpierw wysłuchaj rozdziału "Ostrzeżenie szczurów"


Czy już wiesz jaki będzie temat lekcji?

                                                                        
Temat lekcji: Doktor Dolittle. Opowiadamy przygody.

                                                                        

Zadanie 2


Dzisiaj podręcznik masz w formie książki. Pamiętasz jak pokazywałam Ci 

tworzenie książki w programie storyjumper? Zrobiłam zatem książkę specjalnie 

dla Ciebie.


Book titled 'Ostrzeżenie szczurów'



                                          


Zadanie 3

Uzupełnij ćwiczenia str. 50, ćwiczenie 1  lub ze zdjęcia pod spodem. 

 Dzisiaj ćwiczenie to robimy wspólnie





Zadanie 4



NOTATKA DO ZESZYTU

 Napisz w zeszycie opowiadanie dowolnej przygody doktora Dolittl'a podczas 

podróży do Afryki.  Na końcu opowiadania wpisz swoje imię i pierwszą lterę 

nazwiska. Zrób zdjęcie napisanego opowiadania i wyślij do mnie sms

 lub na messenger. Jeśli chcesz inną formę wysyłki skontaktuj się ze mną. To 

zadanie jest obowiązkowe na ocenę. Masz czas do poniedziałku 6.04.2020r.

(Możesz to zadanie zrobić w formie książki, tak jak ja moje w zadaniu 2 - 

książka jest propozycją dla chętnych).



Zadanie 5

Dla ułatwienia zadania 4 przeczytaj streszczenie lektury, które dotyczy 

wydarzeń podczas wielkiej podróży do Afryki

Streszczenie lektury 

Zadanie 6


Otwórz plik rozwiąż działania i odeślij do mnie. To zadanie jest obowiązkowe na 

ocenę.   




                                                                Zadanie 7


Teraz pora na matematykę :)  Uzupełnij ćwiczenia str. 38-39.  Wejdź na ćwiczenia 

i  sprawdź czy masz dobrze a także rozwiąż przydzielone Tobie zadania z Twoim 

imieniem.



                                          Zadanie 8

Pod spodem są zadania powtórzeniowe. Do samodzielnego sprawdzenia się. 

Wykonaj je w dowolnym czasie.



                                           NAGRODA


                                                              

                                                              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz