Dzień dobry!
Nie zapomnij wpisać na listę obecności kropki, żebym wiedziała, że tu jesteś
LISTA OBECNOŚCI
Jeżeli masz jakieś pytania czy wątpliwości napisz do mnie na rozmowie z nauczycielem. Dzisiaj jestem tam od 9:00 do 10:00.
Zadanie 1
Przeczytaj w podręczniku tekst i informacje str. 68 -69. Odpowiedz sobie samodzielnie na pytania pod pierwszym tekstem.
Zadanie 2
Notatka do zeszytu
Temat: Prawa dziecka
Odpowiedz w zeszycie na pytania poniżej. Pamiętaj, odpowiadamy pełnym zdaniem i zaczynamy zdanie wielką literą.
PYTANIA
1. Kto ma prawo zadzwonić do Biura Rzecznika Praw Dziecka?
2. Kiedy powołano biuro rzecznika?
3. Jaki jest adres biura rzecznika i numer telefonu?
4. Jakie problemy zgłaszają dzieci?
5. Z kim najpierw warto porozmawiać, gdy pojawiają się problemy w szkole lub w domu?
6. Jakie cechy charakteru powinien mieć człowiek pełniący funkcję rzecznika?
Zadanie 3
Wykonaj ćwiczenia 1 -4 z ćwiczeń str. 48-49 lub ze zdjęcia poniżej oraz swoje ćwiczenie w karcie pracy po kliknięciu napisu KARTA PRACY pod zdjęciami. KARTA PRACY jest obowiązkowa i na oceny.
KARTA PRACY
MATEMATYKA
Dzisiaj powtarzamy i utrwalamy własności działań
PAMIĘTAJ
1. W dodawaniu możesz dowolnie przestawiać składniki.
(w odejmowaniu tego Ci nie wolno robić!)
3+1+2+9 = 3+2+1+9= 5+10 =15
2. W mnożeniu możesz dowolnie przestawiać czynniki.
(w dzieleniu Ci tego nie wolno robić!)
3 x 2 x 5 x 5= 3 x 5 x 5 x 2 = 15 x 10 = 150
3. Kolejność działań
----------- pierwsze jest zawsze mnożenie lub dzielenie
-----------potem jest dodawanie lub odejmowanie
25 - 3 x 5 = tutaj najpierw widzimy minus a potem razy, więc pierwsze przepisujemy liczbę i minus aż dotrzemy do mnożenia, które możemy wykonać bo jest na pierwszym miejscu niż odejmowanie.
25 - 3 x 5 = 25 - 15 = 10
---------------------------------------------------------------------------
4 x 2 + 7 x 3 = tutaj mamy dwa mnożenia, które możemy obliczyć jednocześnie, ale znak + trzeba przepisać, bo dodawanie jest drugie.
4 x 2 + 7 x 3 = 8 + 21 = 29
---------------------------------------------------------------------------
8 x 3 + 5 = w tym przykładzie najpierw jest mnożenie a że jest pierwsze to go wykonujemy, ale nie zapominamy przepisać dodawania
8 x 3 + 5 = 24 + 5 = 29
----------------------------------------------------------------------------
Teraz samodzielnie wykonaj ćwiczenia 1- 9 z ćwiczeń str. 38-39 lub ze zdjęcia poniżej oraz swoje ćwiczenie w karcie pracy po kliknięciu napisu KARTA PRACY pod zdjęciami. KARTA PRACY jest obowiązkowa i na oceny.
KARTA PRACY
Zadanie 5
Zadanie 6
Utrwalaj wiadomości do sprawdzianu
(Sprawdzian jest na ocenę i jest obowiązkowy dla każdego ucznia. Zakres materiału: język polski od tematu lekcji nr 1 -Namalowana historia do tematu lekcji nr 10- W Europie, matematyka od tematu lekcji nr 1- Namalowana historia do tematu lekcji nr 12- Klasowy ogródek )
Język polski i przyroda w czwartek 4.06.2020
Matematyka w piątek 5.06.2020
Jeżeli masz jakieś pytania czy wątpliwości napisz do mnie na rozmowie z nauczycielem. Dzisiaj jestem tam od 9:00 do 10:00.
Zadanie 1
Przeczytaj w podręczniku tekst i informacje str. 68 -69. Odpowiedz sobie samodzielnie na pytania pod pierwszym tekstem. Notatka do zeszytu
Temat: Prawa dziecka
Odpowiedz w zeszycie na pytania poniżej. Pamiętaj, odpowiadamy pełnym zdaniem i zaczynamy zdanie wielką literą.
PYTANIA
1. Kto ma prawo zadzwonić do Biura Rzecznika Praw Dziecka?
2. Kiedy powołano biuro rzecznika?
3. Jaki jest adres biura rzecznika i numer telefonu?
4. Jakie problemy zgłaszają dzieci?
5. Z kim najpierw warto porozmawiać, gdy pojawiają się problemy w szkole lub w domu?
6. Jakie cechy charakteru powinien mieć człowiek pełniący funkcję rzecznika?
Zadanie 3
MATEMATYKA
Dzisiaj powtarzamy i utrwalamy własności działań
PAMIĘTAJ
Teraz samodzielnie wykonaj ćwiczenia 1- 9 z ćwiczeń str. 38-39 lub ze zdjęcia poniżej oraz swoje ćwiczenie w karcie pracy po kliknięciu napisu KARTA PRACY pod zdjęciami. KARTA PRACY jest obowiązkowa i na oceny.
KARTA PRACY
Dzisiaj powtarzamy i utrwalamy własności działań
PAMIĘTAJ
1. W dodawaniu możesz dowolnie przestawiać składniki.
(w odejmowaniu tego Ci nie wolno robić!)
3+1+2+9 = 3+2+1+9= 5+10 =15
2. W mnożeniu możesz dowolnie przestawiać czynniki.
(w dzieleniu Ci tego nie wolno robić!)
3 x 2 x 5 x 5= 3 x 5 x 5 x 2 = 15 x 10 = 150
3. Kolejność działań
----------- pierwsze jest zawsze mnożenie lub dzielenie
-----------potem jest dodawanie lub odejmowanie
25 - 3 x 5 = tutaj najpierw widzimy minus a potem razy, więc pierwsze przepisujemy liczbę i minus aż dotrzemy do mnożenia, które możemy wykonać bo jest na pierwszym miejscu niż odejmowanie.
25 - 3 x 5 = 25 - 15 = 10
---------------------------------------------------------------------------
4 x 2 + 7 x 3 = tutaj mamy dwa mnożenia, które możemy obliczyć jednocześnie, ale znak + trzeba przepisać, bo dodawanie jest drugie.
4 x 2 + 7 x 3 = 8 + 21 = 29
---------------------------------------------------------------------------
8 x 3 + 5 = w tym przykładzie najpierw jest mnożenie a że jest pierwsze to go wykonujemy, ale nie zapominamy przepisać dodawania
8 x 3 + 5 = 24 + 5 = 29
----------------------------------------------------------------------------
Zadanie 5
Zadanie 6
Utrwalaj wiadomości do sprawdzianu
(Sprawdzian jest na ocenę i jest obowiązkowy dla każdego ucznia. Zakres materiału: język polski od tematu lekcji nr 1 -Namalowana historia do tematu lekcji nr 10- W Europie, matematyka od tematu lekcji nr 1- Namalowana historia do tematu lekcji nr 12- Klasowy ogródek )
Język polski i przyroda w czwartek 4.06.2020
Matematyka w piątek 5.06.2020
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz