czwartek, 25 czerwca 2020

25.06.2020

Dzień dobry.

Dziś już ostatnia nasza lekcja :(   Przed Wami tylko rozdanie świadectw i WAKACJE! :)

Rozmowa z nauczycielem

Koniecznie włącz piosenkę

PIOSENKA

                Temat lekcji: Wkrótce w 4 klasie.


                               Na początku wysłuchaj co mam Ci do powiedzenia.
                                                                   To ważne!
                           Oj będę dzisiaj dużo gadała, zresztą to nic nowego dla Was.
                           Brakuje mi tych wspólnych pogaduchów naszych oj brakuje.

                              POSŁUCHAJ MNIE

                                                    Kliknij na foto




                                                               POSŁUCHAJ MNIE

                                                                         Kliknij na foto


                                                       POSŁUCHAJ MNIE


Teraz otwórz ćwiczenia na str. 70-71





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz